En höst dag med sol

Har suttit och kollat lägenheter idag, men allt bara försvinner på engång.. Måste vara snabb som blixten, när det gäller lägenheter. Hittade en super fin som lades ut igår kväll, och jag ringde igår, men inget svar. Och vad händer? Joo, jag ringer idag och den är uthyrd.. Blir galen på detta! Men det är tur att jag har en bra vän som heter Linda;), hon ska ränka på sin hur mycket hon vill ha i hyra så ska jag kanske få hyra av henne. En super fin 2:a (super liten) som ligger mitt i stan, 2 min från jobbet. Så de skulle vara perfekt att bo där. Men vi får se hur allt blir. Hoppas att det löser sig fort bara=).
Kontigt nog så ser jag faktiskt ett ljus i det hela, vilket känns otroligt skönt. Emma är ett otroligt bra stöd för mig just nu, tack för att du finns där för mig Emma. Du är bra!

Funderar på att åka och träna nu kl 12, de är Body pump.. Skulle vara så skönt att få träna.innan jobbet, men samtidigt så känner jag mig lite lat.. Haha..  Imorgon blir en spännande dag på jobbet, jag är K och chefen jobbar 10:a med mig, haha.. Så nu ska jag nog allt se till att hon blir sysselsatt.. Haha... Det ska bli skoj.. Har skrivit klart hela mitt brev nu som jag ska skicka in till Team 20, så de är egentligen bara att skicka nu, men jag håller på det. De är egentligen inge bra, för jag går bara in och ändrar hela tiden. Haha.. Så jag ska nog skicka det idag eller imorgon.

Pratade med min syster igår om att åka på Idol finalen, jag vill, jag vill. Det är min lediga helg, men man vet aldrig hur det blir. Har frågat Linda om jag får vara ledig med alla garantier, få se vad hon svarar. Så att vi kan boka innan biljetterna är slut. Min bror ringde mig häromdagen för att bara kolla så allt var okej med mig, blev alldeles chockad, glad och ställd på samma gång.. Jag har bra syskon, älskar dom!

Nu ska jag ta och göra något vettigt=)..

Ha en super bra dag, du är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0