Beslut

Idag så började dagen med att rengöra glassmaskinen på jobbet, sen så började i produktion kl 11.. Körde så det ryckte hela lunchen =)..  Sen hade vi assmöte, gick igenom en massa bra punkter. Efter mötet så åkte jag hem och bytte till tränings kläder och åkte på innebandyn, var super roligt för vi var så himla många.. När innebandyn var slut så kände jag att jag höll på att hungra ihjäl, åkte på coop med Emma och Linda och inhandlade lite pasta och pasta sås och gjorde paste med fläskfilé och vitlök och ört sås.. Jätte gott.. Så nu är jag mätt och belåten. Sitter hemma hos Emma, bor lite halft som halft här nu. Det känns så konstigt att vara hemma, men jag letar lägenhet för fullt.. Så vet du någon så är det bara att höra av sig till mig;).. Hm, jag saknar min säng, saknar att vakna med mina gosiga katter.. Jag vill ha mitt nu!!

Vad ska jag göra med allt? Har beslut ångest angående helgen, vill åka hem till Övik samtidigt som jag är rädd för att jag ska för ledsen när jag åker tillbaka, men vi får se hur jag gör.

Ha en trevlig kväll och du, jag var inte mig själv idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0