Be yourself

Nu var denna dag avklarad och snart väntar sängen..

Idag har jag inte gjort så mycket alls, jag har slappat i soffan=) och jobbat.. Det gick super på jobbet idag, allt bara flöt på.. Det var jag och Emma G, då kan inget gå tokigt, hihi...

Idag har jag haft otrolig hemlängtan, saknar alla.. Det gör ont i hjärtat när jag tänker på min familj där hemma.. Lilla Amanda och Ida.. Vill bara hem och krama om alla.. Men jag ska försöka att planera en hemresa snart..

Vill ner till Stockholm också och bara shoppa loss och mysa.. Får ta och prata med Emma om det;).. Skulle vilja åka på en kryssning också, ta det lugnt, höra havet slå mot båten och gå på ett avslapnat spa.. Det har blivit så mörkt ute nu, så nu känner man för lite mys;). Det är så mycket just nu så det skulle inte sitta helt fel..;)

Här kan jag inte sitta hela kvällen, måste ju sova också;)

Sov gott min sköna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja! Kom hem!

2008-10-07 @ 16:10:30
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0