2 lediga dagar är slut och daghelgen väntar

Nu är denna torsdag snart över och mina 2 lediga dagar är slut.. Som sagt i tidigare inlägg så har jag inte gjort så mycket idag, jag har varit med Emma.. Tränat med Emma, Linda och Paula.. Det var PSI som gälde idag, och det var jobbigt, med tanke på min hemska träningsvärk.. Tänkte kolla om det är något roligt pass imorgon på morgonen, börjar jobba kl 11 så det skulle varit skönt att träna innan. Ska köra stenhårt med träningen nu så att jag får kroppen i trimm;)..
Emma åkte på att jobba ikväll, de ringde direkt efter träningen så jag lovade att jag skulle hämta henne ikväll så att hon slipper att gå hem när det är så mörkt och kallt ute.
Nu ska jag köra lite duell på vetgirig;)

Ha en trevlig kväll och sov gott min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0