Sjuk

Har gått och blivit sjuk, inte alls roligt.. Blää.. Ont i halsen, feber och hosta.. Får hoppas att det går över snart. Får min lägenhet nu på onsdag, de ska bli så roligt att få flytta in.. Inreda med nya saker och göra det helt till mitt eget. Ser fram emot det. Ska ringa min hyresvärd imorgon för att kolla hur det blir med besiktningen. Det passar bra för mig och Erika (hon som bor där nu) att ta det innan kl 11 på onsdag så vi får hoppas att de gör det för honom också.

Pratade med min syster idag, längar så himlans mycket tills vi ska åka till Stockholm och gå på Idol finalen, ska bli roligt att få träffa henne igen. Har inte träffat henne sen semestern som var i augusti. Saknar henne så de gör ont i hjärtat

Surfa vidare på nätet.

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0