Trött

Trött... Jag är så trött idag.. Usch, inget bra uppvaknade fick jag idag, mitt morgonhumör när jag är riktigt trött är inte på topp.. Kom till jobbet och folk skulle bara prata, snälla låt mig vara! Jag ville bara gå i min egen lilla värld och tänka på ingenting för en gångs skull, men dagen fortsatte och vips så var klockan 18, gick på innebandyn (jag var bara där och spanade), inget spelande idag, men de räckte för min del att bara kolla på.
Har haft ett långt samtal med min syster om våra resor idag, de ska bli så roligt. Jag längtar så mycket. Pratade även med Ida, min systerdotter. Hon pratade om hur vi skulle bada tillsammans och hur hon skulle  hoppa till mig i vattnet, lilla Ida jag saknar dig så. Bestämde att jag skulle fira Jul med min syster och hennes underbara barn och sambo, så skönt att ha det bestämt.

Nervös, nervös, nervös....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0