Trött...

Varför sover jag som en kratta om nätterna? Jag sover i ungefär 3-4 timmar varje natt, jag kan inte sova.. Börjar bli helt slut i kroppen, men när kvällen kommer och man ska sova så blir jag helt pigg som en piggelin.. Hoppas att jag kommer få mer sömn inatt. Känner att jag skulle kunna lägga mig ner och sova nu.

Ska snart åka och träna, de är body pump ikväll som gäller, skönt.. Kommer nog att gå därifrån skakandes.. Haha..

Ska lägga och vila lite nu på soffan..

Ha en bra kväll mina sköna..

Kommentarer
Postat av: Stina

fyy vad jobbigt att träna

2008-11-26 @ 18:47:35
Postat av: Angelica

Du kanske har jobbat lite för mycket natt?

Vänt på dygnet?



Ta hand om dig vännen, puss

2008-11-27 @ 12:50:00
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0