Söndag

Helgen är nu över och jag är rätt nöjd med vad som hänt under helgen. Jag var ut i fredag och hade super roligt, till min förvåning så var jag Klara Jessica Sellgren hemma och tog det lugnt i lördags kväll, jag satt med en godispåse och cola, otroligt skönt idag när jag pigg och allert. Blev ingen träning idag, hade tänkt att spela innebandy, men hoppade de.
Imorgon så åker jag nog på Ikea, ska kolla om jag hittar någon slags förvaringsskåp och ett tv bord. Ikea är bra. Har bokat mina flyg nu i helgen också, de blir Stockholm två gånger på väldigt kort tid nu. Men jag ser fram emot det, de ska bli spännande!..
Snart är det jul också, måste börja fundera på julklappar, vad ska jag köpa till alla? Emmas är klar iaf;)..

Shit, jag ska ha intervju snart till Team 20, börjar bli lite nervös;)

Sov nu så gott, jag har tänkt på dig i helgen.. Saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0