Som en fisk...

Har bara tagit de lugnt idag, gjort allt i min egen takt. Jag och Emma gick först och åt lunch på jobbet sen så gick vi och gjorde lite ärenden på stan och drack en kopp the på Roasters, satt där ganska länge och kom då på att Emma skulle skaffa abonemang hon också, gick på Telia occh fixade allt. Då kom Johanna och Anna och vi gick på Roasters igen och drack the, haha.. Vi har bara varit slappa idag förutom när jag körde fast med bilen i morse.. Har även gjort min andra vurpa för i år, jag låg raklång mitt på stan med benet rakt upp i luften, tur att detta hände tidigt och de va nästan inge folk på stan, förhoppningsvis så såg inte så många mig. Haha..

Imorgon så har jag fullt upp, ska ha brandövning kl 07, kankse vara uppe på HK och göra några test, Ass-möte på eftermiddagen, städa bilen och knäppa kort medans de är ljust, försöka hinna med att träna. Några extra timmar mitt över dagen skulle inte skada..

Nu ska jag åka och tanka bilen och kanske köpa en liten godis? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0