Poker face

Har laddat in massa musik i mobilen idag, känns riktigt skönt att kunna plugga in lurarna igen och stänga in mig i mig själv och inte höra allt ljud runt omkring.. Ibland behöver jag sån tid.. Typiskt jag så sover jag bort halva dagen idag och med det så är jag pigg nu, jag måste sova eftersom jag börjar kl 08 imorgon, men det går inte..

Min jul är fixad, jag ska vara hemma hos min älskade syster och mysa av sällskapet och äta god mat. Jag är nog hos pappa eller mamma på förmiddagen. Nyår är också fixad, det blir att jobba natt i år, men va tusan då slipper jag fundera på vad jag ska göra och slipper få några förväntningar. Känns ganska skönt. 

Undra om jag kommer att summera denna vecka bra eller dålig när det kommer till sitt slut? Hm, förhoppningsvis bra.. De är mycket som gör mig nervös just nu, speciellt svaret om Team 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0