Måndag

Måndag, den värsta dagen på veckan.. Usch, kan man inte bara hoppa över måndag? En mycket onödig dag. Är klar med mitt prov till Team 20 nu iaf, lämnade in det idag så nu är det bara intervjun kvar, hoppas verkligen att de går bra.. Håll tummarna för mig!

Min mamma ringde idag och berättade att julklappen till oss syskon blir en resa till Playa del ingles i slutet av januari, det blir hela familjen, så vi blir ungefär 25 stycken som åker, de ska bli så roligt. Hoppas att Linda ger mig ledigt bara.

Är lång ledig till helgen, skulle egentligen åka till Talinn eller Gävle med Emma, men det blir inget.. Åker nog på Ikea istället och köper saker till lägenheten. Det blir mysigt de också.

Nu ska jag sova!

Du gör mig glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0