Lite om mig ;)

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
-  Butiksbiträde på The Body Shop
-  Butiksbiträde på Kicks
-  Lingbo sjukhem
-  Max (jobbar fortfarande)

Fyra filmer jag kan se om och om igen
-  Dirty Dancing
-  Sex and the city the movie
-  Greese 
-   Hm, kommer faktiskt inte på något

Fyra städer jag har bott i:
-  Örnsköldsvik
-  Moss (Norge)
-  Gävle
-  Luleå

Fyra teve-serier jag gärna ser:
-  Grey´s Anatony
-  Desperate Housewives
-  CSI
-  Prison Break


Fyra ställen jag vill åka till:
-  New York
-  London
-  Australien
-  Egypten

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
-  Blogg.se
-  Facebook.com
-  Allehanda.se
-  Hotmail.com

Fyra favoriträtter:
-  Mammas köttbullar
-  Lasagne
-  Färskpasta och fläskfilé
-  Mammas kottlätter

Fyra personer jag utmanar
- Emma
- Angelica

-  Madde
-  Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0