Långledig

Nu är min arbetsvecka över och det innebär, långledighet.. Hela långa helgen och måndagen:).. Har varit så himla slö idag, inget har gått som jag velat, utan hälften har hamnat på golvet idag, en mycket jobbig dag, men äntligen är den över.

Kom hem efter jobbet, målade mina naglar och njuter av att sitta i soffan som en potatis ;). Jag tycker om mitt liv otroligt mycket just nu, jag är ledig, de är fest i helgen, träning imorgon på morgonen, jag har fått lön nu och jag ska njuta av mitt sällskap hela helgen, kan detta bli bättre?

Tittar jag ut genom mitt fönster så ser jag en vit vinter, brrr

God natt och jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad är det för besök må tro? ;)

2008-11-14 @ 17:50:22
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0