Inte alls som de skulle bli...

Idag så har allt blivit annorlunda, allt har blivit inställt idag, haha..Klev upp och sskulle gå på brandövningen då visade det sig att jag var på fel dag, det var igår vi anställda skulle vara med, inget test och inget Ass-möte. Då återstår bara knäppa kort på bilen och träna, får se om jag går på gymmet eller bandyn, men egentligen har jag inte lust att träna i huvudtaget. Är fortfarande lite förskyld, så vi får se. Åkte direkt hem efter jag åkte på brandövningen och la mig och sov, jag tror att jag behövde det eftersom jag vaknade kl 14.30 igen;)..

Nu ska jag åka vidare och göra något av min lediga dag!.. Jag är hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0