Host....

Host, host, host... Jag orkar inte vara sjuk... Tyck synd om mig, jag lider faktiskt.. Sitter i soffan och känner att jag vill sova för mina ögonlock hänger snart till hakan, måste snart sätta dit nån tandpetare, men kommer inte kunna sova för denna förfärliga hosta.. Skit..

Pratade ett långt samtal med min älskade vän Angelica, var så skönt att höra hennes röst, känns som att det är hundra år sedan sist, planerade in lite party på juldagen, då kommer  Övik att bli osäker och de finns inga tvivel på det.

Har suttit med mitt prov nu på kvällen och börjar känna mig lite smått stressad och nervös inför detta, varför har just jag fått en del extra? En del som inte Emma har och för den delen så är det en riktigt klurig del, det är på engelska där jag då ska fylla i massa ord i de tomma rutorna, men jag får inget sammanhang när jag läser det, kan bero på att jag är trött. Ska ge det ett försök till imorgon när jag kanske är lite piggare.

Ska och försöka sova nu, börjar jobba klockan 08 imorgon.
God natt mina älskade läsare!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååh. Du är bäst och jag älskar dig!

2008-11-09 @ 23:06:29
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0