Helgen är nu över

Har haft en bra helg. I fredags så var jag på fest hos Viktor, de var super trevligt, Gick sedan på Cleo, som vanligt.. Haha.. De va riktigt mycket folk.. Sov hela dagen igår, var grymt bakis faktiskt. Sen så var det fest igen, hade riktigt trevlig på förfesten, men utgången var väl sådär, var på Olivers, när jag var där så ställde jag mig frågan, vad gör jag här? Det är verkligen ett ställe för äldre. Men va tusan, fick ju lite miljö ombyte när jag var ute iaf. Idag så har jag sovit, städat och ätit bakis mat, Max ;) haha.. Sitter nu i soffan och funderar starkt på att lägga mig och sova igen, är helt slut.

Ha en bra dag! Och du, de gör inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0