Fundersam...

Helgen är nu snart över och jag har haft en lugn och mysig helg, skönt. Har funderat lite på mitt liv idag, ställer mig återigen frågan, ska jag bo kvar i Luleå eller ska jag söka mig till en ny stad? En större stad med mer utmaningar, men samtidigt så har jag fått så underbara vänner här och trivs med mina arbetskamrater. Men jag trivs inte i staden Luleå längre, jag känner mig utlämnad och bortkommen. Men att flytta hem till Övik igen finns inte med i tankarna, visst Övik är en trygghet. Min familj, mina vänner och jag hittar överallt och känner till de mesta med staden, det är ingen utmaning utan snarare en tygghet som kommer att göra min less. Jag måste få lite nya utmaningar och känner att jag vill utvecklas som människa och de kommer jag inte göra på samma sätt i Övik, så frågan är, ska jag stanna här? Flytta tillbaka till Övik? Eller ska jag flytta till en helt främmandde stad? Måste nog fundera på det...

Kommentarer
Postat av: Angelica

STOCKHOLM MED MIG!

2008-11-30 @ 22:33:05
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0