Fummel fia

Diskade nyss och vad gör jag, joo tappar ett vinglas i golvet.. Detta är så typiskt mig, jag fumlar med allt nu. Tappar allt i golvet, kan detta bero på min darrighet i mina händer som faktiskt har blivit lite sämre. Jag är som en gammal gammal dam, undra hur jag kommer att darra när jag väl fyller 70 år, jag kommer sitta och darra som aldrig förr. Haha..

Min nya favorit kanal, Ztv.. De är så bra musik där, älskar Britney Spears nya.. Jag blir så party när jag hör den! De är ett tag kvar nu tills de är party igen, faksiskt hela 3 ½ vecka.. Jag ska ladda inför den 12 december med jobb och mys.

Ledig imorgon, får se vad jag ska hitta på.. Psi på kvällen inbokat iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0