Flyttat

Ja då har jag flyttat och bor nu i min lilla lya. Fick jätte bra hjälpa igår med att bära mina saker, tack snälla ni. Fick ett samtal igår från min mor som överraskade mig, hon hade varit i nord norge och var nu på väg hem och ville då stanna till hos mig. Så min första natt i lägenheten tillbringade jag med min mor och hennnes man. Mysigt.. Ska åka på Jysk idag och köpa en gardinstång och kanske kolla om jag hittar några förvarings lådor som jag kan ha under sängen. Min soffa kommer idag också, så roligt.. Jag börjar nu att bygga upp mitt eget hem, ska göra det så mysigt.
Nu ska jag göra lite frukost åt mina gäster ;)

Jag är så otroligt glad att du finns vid min sida, jag uppskattar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0