En ny mobil

En bra dag! Jobbade först några timmar över lunchen sen så kom Emma och vi gick på gymmet och körde lite Core, efter passet så kom vi fram till att vi skulle gå på innebandyn också, skönt att träna och röra på fläsket.. Måste tänka på min kropp också och inte bara proppa i mig en massa onödigheter. Åkte på Coop för att handla lite käk till idag och när vi skulle gå därifrån så vad händer, joo! Jag och Emma  blir stoppade av några telenor säljare och jag lättlurad som jag är kom därifrån med en ny telefon, ett abonnemang på halsen och bredband fixat. Men va tusan, de va ett bra erbjudande och jag är nöjd.. Jobbar kväll imorgon så jag ska nog försöka bege mig in till stan på dagen imorgon och köpa nya handdukar tänkte jag! Ska kolla om jag hittar några kläder till i helgen också, de är ju party, som vanligt när jag är ledig, haha..

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0