21 november 2008

Vaknade på strålande humör idag. Sitter nu och väntar på att Danne ska hämta mig för han har bilen, jag måste till skomakaren och hämta mina skor, jag ska skruva bort mina ben från sängen som jag fått låna av EM sen så ska jag hämta mina ben som jag beställt. Fullbokad hela dagen! Ikväll så är det jobba som gäller, jobbar natt hela helgen, men de ska nog gå bra. Känner mig faktiskt riktigt sugen på att jobba, de är så tråkigt att vara ledig. Jag är på jobbet även fast jag är ledig så.. Haha.. Vad ska jag göra i Luleå när jag är ledig? Jag har ingen familj att hälsa på, så då kan jag lika gärna jobba..

Nu ska jag göra mig snygg och gå ut och möta nya ansikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0