Stockholm

Har varit lite dålig på att uppdatera nu de senaste dagarna, har haft fullt upp.. Har varit i Stockholm och kollat på Idol, Kevin vann=).. De var super roligt, men tyvärr så såg man inte så mycket utan fick en annan känsla istället. Hörde väl när de sjöng sådär halvbra, så mycket skrik, men vad kan man förvänta sig. Gick på stan i lördags för att kolla om jag hittade något, men jag kom hem med samma saker som jag åkte till Stockholm, inget ny inköpt. På lördag kväll så gick vi på Sturekompaniet, hade hur roligt som hellst tills brandlarmet gick och vi blev utkastade och fick stå på gatan och invänta våra jackor, trodde att jag skulle frya ihjäl. Det var  inte speciellt varmt den kvällen. Men men.. I söndags så åkte vi hem vid 14 så det blev inte mycket Stockholm den dagen inte. Men jag är nöjd med min vistelse och de kommer nog att dröja innan jag åker dit igen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

joo, du ska hälsa på mig!

2008-12-16 @ 23:15:26
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0