Snöänglar

Har preics kommit hem efter en kväll i Piteå, jobbade där ikväll.. Mycket intressant. De var lärorikt och jag fick driva lite;).. Skoj som bara den. Har haft en ganska lung kväll så vi hann med att göra det ena och det andra utöver det vanligt. När vi var på väg hem så såg vi en lastbil som hade kört av vägen, tyckte synd om stackaren så vi stannade och frågade om vi kunde hjälpa honom på något sätt och de kunde vi genom att ge honom nr till bärgningbilen. Så en god gärning har vi gjort idag också, jag och Johanna 1 & 2 :)..

Är nu ledig i 2 dagar, imorgon så ska jag nog städa lite här hemma och kolla om det finns någon tvättid så jag får bort lite tvätt, gillar inte att ha tvätthögar. Så imorgon blir en nyttig dag för hemmet. Ska nog vara med Emma också, vi har ju inte umgåts på ett tag så vi har lite att prata om.

Längtar så mycket tills vi ska till Stockholm och Idol, men jag börjar bli lite nervös över vad jag ska ha på mig, jag har inte en aning om vad de kommer att bli. Ska  nog försöka att gå på stan på torsdag och kolla om jag hittar något fint. Så jag är snyggast i Stockholm den helgen.. Haha...

Sova, ja tack=)

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj så snällt av er ;)

2008-12-03 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0