Niondedecembertjugohundraåtta

Niondedecembertjugohundraåtta, det innebär att det bara är 3 dagar tills jag åker till Stockholm med mina pinglor. Det ska bli så roligt, åh syster yster jag saknar dig. Har försökt att hitta kläder även idag, men det ser ut som att det faktiskt blir något som redan finns i i min klädhög, jag hittar absolut inget som faller mig till smaken och vi hinner tyvärr inte gå på stan på fredag i Stockholm heller, men det blir säkert bra ändå.

Sitter nu hemma hos Daniel som faktiskt fyller år idag, så jag ska gratta honom. Väntar bara på att han ska bli klar med att duscha.
 
Imorgon är det P-aktivitet, spännande...

Kommentarer
Postat av: Stina

vad gjorde ni på aktiviteten då?

2008-12-10 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0