Måndag

Har haft fullt upp så jag har faktiskt inte hunnit att uppdatera min blogg på några dagar ; )...
Har jobbat hela helgen dag, det har varit en annorlunda helg, men den slutade väl. I lördags så var jag ute på kvällen, var först hemma hos Anna och drack lite, gick sen på Roya och tog en drink, sen så kom Carro dit och  jag och hon stannade kvar på Roya ett tag medans Anna och Sebbe gick på Heros. Jag och Carro begav oss vidare till Cleo och stötte då på Linda och gänget, trevligt..

Idag så har jag inte gjort så mycket, jag vaknade vid 13.30 (jag tror att jag behövde lite extra sömn idag), åkte in till stan och köpte blekning, åkte hem och Emma fick fixa min utväxt som inte längre finns, nu en är jag redo för Stockholm i helgen. Sen så gick jag och Emma på utflykt i det snöiga vädret, usch usch.. Blöta blev vi.. Först till midgårs för att hämta Emmas skor, sen gick vi till Kvantum och köpte chockladpudding och sen hem för att svulla.. Nu är jag mätt och uppblåst..

Jag saknar faktiskt dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0