Kul..

Nyårsafton och jag jobbar kväll. Inte så jätte roligt, men jag har försökt att tänka sådär, jag behöver inte köpa någon ny snygg nyårsklänning (jag ska ha en vit skjorta, svarta byxor och uppsatthår under en grå mössa), inga smycken, behöver ej tänka på vart jag ska befinna mig för jag vet redan (på Max), behöver ej fixa alkohol (jag har mitt vatten), inga onödiga pengar kommer att dras från mitt konto, haha, jag peppar mig själv...

I övrigt, om jag går ut så blåser jag bort. Det är storm varning här i Luleå, skoj! Not.. De låter som att taket snart lyfter och jag är tycker faktiskt att detta är obehagligt.

Magen kurrar så jag måste laga mat.

GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0