Julkänsla? Nope...

Julen närmar sig och jag har ingen julkänsla alls... Jag tycker att det känns som att det är mitten av november och inte 2 veckor kvar i jul. Helt ofattbart. Men men.. Kanske får lite mer julkänsla när jag börjar köpa julklappar, jag är sent ute i år, jag brukar köpt de mesta vid den här tiden på året, men jag har faktiskt inte köpt en enda julklapp än! Tänkte ta tag i det nästa vecka. Det ska bli roligt att komma hem till Övik under julen, jag ska bara vara med familjen under min vistelse. Ska ta det lugnt och vila upp mig.

Jag börjar känna mig lite stressad inför resan imorgon, jag måste åka till stan och inhandla lite små saker innan jag börjar jobba. Ska tvätta på jobbet (det finns torktummlare så de kommer att gå fort) så det blir nog att jag tar taxi hem efter jobbet idag, haha de låter som att jag är tjejen på pengar nu när jag åkte taxi både till jobbet och nu ska jag åka ifrån jobbet ikväll, haha..

Nu ska jag kila vidare och göra mina sysslor

Har ingen kompentar idag, helt tom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0