Jobbar idag..

Sitter på jobbet och tar de lugnt innan jag börjar idag, börjar kl 11, men jag tänkte att jag lika gärna kunde sitte här och slappa innan jag började. Igår så var jag ledig, jag var på stan på förmiddagen med Daniel och Emma, vi var på Roya och åt lunch sen så gick vi och shoppade åt Daniel. Super mysigt. Sen så träffade jag Linda och vi gick på stan en sväng också, skulle köpa något nytt som jag kan ha på Idol finalen, men jag hittade inget utan shoppade åt syster yster istället. Haha.. Men jag får ta tag i det där nästa vecka och i värsta fall så får jag väl använda en gammal blåsa. Jobbar dag hela helgen, de ska skoj. Är sugen på att festa på lördag, men mina party pinglor kan inte. Emma jobbar kväll =/..

Ha en super bra dag för de ska jag ha ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0