Från bra till dåligt på 30 min

En kanon dag, allt har rullat på som de ska. Inga beskymmer, hur skönt som hellst fram tills ungefär 03.00, jag i stressen kör då in mitt pekfinger rakt in i en fläkt i en frys och skär upp fingret, jag blir svimfärdig och det kändes som att jag skulle kräkas, satte på ett plåster och fick ljuga för mig själv, intala mig om att inget hade hänt och att jag inte hade ont. Mitt i allt detta så utlöstes ett killbråk, som jag självklart skulle försöka klara upp och försöka få tyst på boysen, jag går i mellan och får en höger mitt i ansiktet, kunde detta gått bättre? En dag som var bra, men i löpet av 30 min så blev den kass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0