Check

Är inte alls så sugen på att jobba i kväll eller imorgon eller alla dagar efter det, jag vill åka hem till familjen och bara lata mig nu. Ska bli skönt att bara komma hem till pappa, ligga på soffan och bli sådär lagom bortskämd. Jag behöver det nu.
Nu är jag äntligen klar med alla mina julklappar, check. Känns så tråkigt och springa i affärer och köpa alla dessa helt utan julkänsla, det är plusgrader ute, ishalka och nästan ingen snö alls, vad kommer de att bli för jul?

Min önska lista för i år:
Fred på jorden,
ekonomiskt oberoede,
en jorden runt resa,
en års betald semester,
en ny bil,
en resa till Thailand,
löneförhöjning,
en utbildning,
finns det något mer att önska sig?

Årets nyårslöften:
Börja läsa upp lite kurser på Kommvux.
Försöka sluta snusa


 

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, fred på jorden? Gud så klyschigt ;>

Det var inte helt billiga grejer du önskade dig, haha.



Jag saknar dig snuttan!

2008-12-19 @ 16:02:48
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0